همکاری در تدریس

در موسسه آروین علم فرداد این بستر مهیا است که علاقه مندان به حوزه تولید محتوا و تدریس، بتوانند محتوای خودشان را تولید کرده و درسایت فروشگاهی موسسه عرضه نمایند.

چه محتوایی در مرکز ما منتشر می شود؟

مرکز آموزشی فرداد یک بستر گسترش آموزش مجازی در حوزه کسب و کار و توسعه فردی است، بنابراین هر دوره ای که در این زمینه باشد قابلیت انتشار در این فضا را خواهد داشت.
این دوره ها می تواند شامل دوره های مدیریتی، مهندسی، نرم افزارها، بازاریابی و فروش، توسعه فردی، موفقیت، آزمایشگاهی و … ارائه شود.

مواردی که برای تولید محتوا نیاز است رعایت شود:

نوع محتوا دوره های مجازی:

استاندارد و اولویت  در انتشار دوره های آموزشی یا ویدئو و فیلم است و در مرحله بعدی صوت.
اساتید محترم بایستی دوره های خود را بصورت ویدئو و یا فایل صوتی تهیه نمایند.
جهت تولید فایل های صوتی می توانید از نرم افزارهای مختلف که در سایت های دانلود وجود دارد استفاده نمایید. ما نرم افزار WavedPad را پیشنهاد می کنیم. نرم افزاری مانند Adob Audition نیز یک نرم افزار حرفه ای برای تهیه فایل های صوتی است.
انتخاب نرم افزار ضبط فایل صوتی الزام خاصی ندارد اما فقط خروجی ها باید MP3 باشد.

استاندارد ویدئو ها:

ویدئوهای آموزشی را می توان با استفاده از نرم افزارهای تولید فیلم های آموزشی مانند Camtasia و یا BB FlashBack تولید نمود و برای ضبط فایل های صوتی می توان از نرم افزار ساده Waved Pad استفاده نمود.
جهت تدوین ویدئوهای آموزشی باید از نرم افزار پاورپوینت استفاده شود، قالب و ظاهر پاورپوینت های ایجاد شده مهم است.
لوگو آروین علم فرداد بایستی در اسلایدها درج شود.

نکات در تهیه جزوات با پاورپوینت:

در تولید پاورپوینت حتما از انیمیشن های پاورپوینت (ANIMATIONS) برای ورود نوشته ها و تصاویر و جذاب تر شدن آنها استفاده کنید.
در اسلایدها از متن زیاد استفاده نکنید. معمولا توصیه می شود کلمات داخل یک اسلاید 6*6 باشد یعنی 6 کلمه در سطر و نهایتا 6 کلمه در ستون در حد امکان از تصاویر استفاده نمایید. با سرچ کلمه مورد نظر بصورت انگلیسی در گوگل، می تواند تصاویر مطلوبی را بیابید.

صدا:

جهت ضبط صدای خودتان بایستی از میکروفن استفاده نمایید. الزامی به مدل خاص و یا گران قیمت میکروفن نیست و می توان با هر میکروفنی فرایند ضبط را انجام داد، اما مهم است که این ضبط