دوره آمادگی آزمون EPT

دوره آمادگی آزمون EPT

کلاس-ept-min

دوره EPT

دوره آمادگی آزمون EPT و یا دوره آمادگی آزمون English Proficiency Test آزمونی برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد و توسط همین دانشگاه به منظور سنجش سطح زبان عمومی متقاضیان برگزار می‌گردد.

تمامی دانشجویان دکتری این دانشگاه در صورت دارا نبودن مدرک بین‌المللی زبان انگلیسی با نمره تعیین شده توسط دانشگاه، موظف به شرکت در آزمون EPT و همچنین کسب حداقل نمره قبولی در آن هستند. برگزاری این آزمون از سال ۱۳۸۶ در واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی آغاز گردید.

ساختار آزمون EPT

دوره EPT را می‌توان با آزمون بین المللی Toefl PBT مقایسه نمود، ولی تنها تفاوت آن با آزمون TOEFL این است که بخش شنیداری و نگارش ندارد. موسسه آموزش نوین، با همراهی اساتید مجرب، شما را در حضور موفق این آزمون همراهی خواهند نمود.

دوره EPT با توجه به روند آزمون EPT طراحی و تدریس می‌گردد بنابراین این دوره جمع‌بندی جامعی از منابع آزمون EPT می‌باشد و همچنین مجموعه‌ای از نمونه سوالات این آزمون می‌باشد. این آزمون شامل مهارت‌های واژگان، گرامر و درک مطلب شما عزیزان می‌باشد و درجه سختی آن همانند آزمون زبان دکتری و یا کنکور دکتری می‌باشد.

بهتر است که بدانید این آزمون هر ماه برگزار می‌شود و شما عزیزان می‌توانید در هر ماهی که آماده‌تر بودید و یا از لحاظ زمانی برایتان مقدور بود در این آزمون شرکت نمایید. نمره قبولی در این آزمون برای ارائه قبل از دفاع ۵۰۰ (یا همان ۵۰ از ۱۰۰) می‌باشد.

سرفصل‌های دوره

برنامه آموزشی در 4 مرحله زیر اجرایی می‌شود:

  • ارائه “متد آنی” پاسخ به سؤالات در بخش ساختار
  • تدریس نحوه یادگیری لغات و تست‌زنی بر اساس تکنیک کلیدواژه
  • ارتقاء مهارتها و تکنیک‌های حرفه‌ای در بخش درک مطلب
  • برگزاری آزمون شبیه‌سازی شده و مشاوره تخصصی در پایان دوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *