آموزش نرم افزار بانک اطلاعاتی (Access)

آموزش نرم افزار بانک اطلاعاتی (Access)

دوره آموزشی نرم افزار اکسس (Access) چه دوره ای است؟

با توجه به پیشرفت علم ، دانش و آموزش های کوتاه ، مجتمع آموزش های مجازی پارس به امید پیشرفت سطح علمی کشور و با هدف کمک به این امر ، دوره و آموزش اکسس (Access) را به صورت پکیج آموزش مجازی طراحی و در اختیار علاقمندان قرار داده است و در این مورد و با توجه به اهمیت یادگیری اکسس (Access) ، آن را به صورت یک پکیج کامل آموزشی عمومی و مجازی در اختیار عموم قرار می دهد. پکیج آموزشی مجازی اکسس (Access) با توجه به امکانات و نیازهای عموم دانشپدیران و طبق نظرسنجی به عمل آمده طراحی شده است و دانشپذیران میتوانند آن را به صورت پستی و سامانه یادگیری الکترونیکی تهیه کنند.
درباره دوره آموزش نرم افزار اکسس (Access)

نرم افزار اکسس (Access) ، مایکروسافت اکسس (Microsoft Access) یکی از اجزای برنامه مایکروسافت آفیس است که برای ایجاد پایگاه داده‌های رابطه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد
در مرحله مقدماتی آموزش اکسس (Access) ، شما با اجزاء بانک اطلاعاتی و اصول ویرایشی جداول آشنا خواهید شد. همچنین نحوه درج انواع داده‌‌ ها و کلید اصلی را خواهید آموخت. ایجاد جداول ساده و پیشرفته، فیلتر کردن و مرتب سازی داده‌‌ ها نیز از دیگر مطالب این دوره آموزشی است.
در مرحله متوسط آموزش اکسس (Access) ، شما با نحوه تنظیم ویژگی‌‌ های فیلدها، روش ‌های سنجش اعتبار و استفاده از فهرست های انتخاب آشنا خواهید شد. همچنین مبانی ایجاد و ویرایش روابط، کار با انواع مختلف Query و Macro و روش های ورود و خروج اطلاعات از دیگر مباحثی است که در این دوره آموزشی بصورت کامل مورد مطالعه قرار گرفته است.
در مرحله پیشرفته آموزش اکسس (Access)  نیز با انواع فیلد های محاسباتی آشنا شده و پس از فراگیری نحوه استفاده از Query پارامتریک ، عملیاتی و الحاقی ، روش های مختلف ایجاد انواع گزارش و Form را با جزئیات فراوان فراخواهید گرفت.

آموزش: مطالب این دوره در 300 ساعت به صورت  بسته آموزشی ارائه می گردد.

  • ارتقای سطح توانائی افراد در آی تی
  • ارتقای سطح کارائی در شرکتها وموسسات
  • ایجاد توانائی کارفرمایان در سرمایه گذاری در بخش آی تی
  • آشنائی با مفاهیم پایه و اساسی فناوری اطلاعات
  • آشنائی با شیوه استفاده از کامپیوتر ومدیریت فایلها

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *